štvrtok 3. októbra 2013

Narodeniny

V našom krúžku je tradícia, že na konci mesiaca sa gratuluje spolužiakom, ktorý mali v danom mesiaci narodeniny. Pri tej príležitosti sa ostatní spolužiaci poskladajú na malú pozornosť pre oslávenca. V septembri sme mali narodeniny traja. Som tam síce nová, ale oslávili sme aj moje narodeniny.  A dostala som darček, aby som nezabudla, s kým som študovala v Rusku.




  na šálke je napísané : 
Станиславе в день рождения от ее новых друзей !!!
​ ​                           4.9. ​2013
Stanislave k narodeninám od jej nových priateľov !!!​


Skutočne som bola veľmi milo prekvapená, povedala by som až dojatá J
Na šálke sú fotky všetkých mojich spolužiakov z krúžku, sú to fotky z VKontakte / ruská obdoba Facebooku /

Bolo toto gestom prijatia do kolektívu, alebo  len obyčajná slušnosť ? Neviem. Viem len toľko, že v kolektíve týchto milých mladých ľudí sa cítim veľmi dobre.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára